tyoymparistot-pandemina-keskella.png

Työympäristöt

pandemian

keskellä.

Mitä pandemia tarkoittaa työympäristöille, työkulttuurille ja tavoille tehdä töitä?

 

Elämme valtavan muutoksen keskellä ja ennustusten tai edes järkevän analyysin tekeminen on lähes mahdotonta. Nykyisessä tilanteessa, kun fyysisen tilan käyttöä on rajoitettua, on sosiaalisen kanssakäymisen ja inhimillisyyden, sekä teknologian rooli kasvattanut merkitystään. Mutta, mitä tämä kaikki tarkoittaa yristysten työympäristölle, työkulttuurille ja tavoille tehdä töitä?

What we do

Työympäristöt pandemian keskellä. -webinaari ja työpaja

Toukokuussa fasilitoimme

yhteistyössä IFMA:n ja HOWSPACEn kanssa webinaarin ja työpajan

teemalla Työympäristöt pandemian keskellä.

Webinaariin osallistui 140 aktiivista käyttäjää ja 12 asiantuntijaa.

Webinaarissa keskusteltiin työympäristöjen kolmesta eri ulottuvuudesta: Sosiaalinen, Virtuaalinen ja Fyysinen.

Työympäristön kolme ulottuvuutta

Muuttuvat käytännöt, pelisäännöt ja sosiaaliset normit

Älytoimiston ratkaisuista

tukea uuteen arkeen

Fyysiset toimitilat ja työympäristöt pandemian aikana ja jälkeen

Mitä seuraavaksi?
Olemme kehittäneet kiinteähintaisia ketteriä palvelukokonaisuuksia, joiden avulla pandemian aiheuttamia haasteita työympäristöihin voidaan ratkaista. 

NYKYTILA-ANALYYSI

Aloita kevyesti ja ymmärrä kehitystarve tarkemmin. Rakenna työympäristökonsultin avulla turvallinen paluu toimistolle.  

 

  • Aloituskokous

  • Eätyöpaja 

  • Raportointi ja suositukset nopeisiin kehityksiin

  • Loppukokous  

  • Tilakortit 

  • Kesto: 2-3 päivää

 

DESIGN SPRINT

Osallista, selvitä ja kehitä muutostiimisi kanssa. Priorisoi ja tee nopea suunnitelma esim. tilamuutoksiin tai pelisääntöihin.  

 

  • Nykytilanne analyysi

  • Etätyöpaja

  • 3 haastattelua 

  • Työympäristökonsultti 1htpv

  • Tilasuunnittelija 0.5 htpv

  • Raportointi ja loppukokous 

  • Kesto: 1 - 2 vko 

 

KETTERÄ KEHITYS

Tutki, testaa, ymmärrä, osallista ja priorisoi. Rakenna uusi toimintamalli tai alustava työympäristökonsepti.

 

  • Haastatteluja

  • Henkilöstön etätyöpaja 

  • Alustava konsepti

  • Johdon raportointi ja suositukset

  • Loppukokous 

  • Kesto: 1-4 vko 

 

lataa_raportti_kuva.png

Työympäristöt pandemian keskellä.

- raportti

Kokosimme webinaarin sisällön

kattavaksi raportiksi.

Lataa omasi tästä ja

tutustu webinaarin keskeisiin oppeihin.

ADDRESS 

 

Agile Work Oy 

Kuortaneenkatu 2 

00510 Helsinki

Finland  

Business ID: 2661604-9

CONTACT

 

E-mail:

contact@agilework.fi

 

Phone 

+358505427740 

INVOICING 

 

OPERATOR  

OpusCapita Solutions Oy 

E204503 

 

E-INVOICING

003726616049 

     

OVT / EDI 

003726616049